Zde jsou některé z nejčastějších otázek, které zákazníci k hostingu Pohoda často kladou. Pokud budete potřebovat další informace nebo odpovědi na konkrétní dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu, abychom vám poskytli veškerou potřebnou pomoc a podporu.

Jak probíhá fakturace?

U nás hosting získáte bez jakýchkoli dlouhodobých závazků či skrytých poplatků. Fakturace probíhá pravidelně každý měsíc a účtujeme pouze za služby, které skutečně využíváte.

 JAKÉ JSOU výhody využívání hostingu?

S hostingem ekonomických systémů Pohoda budete mít vy i vaše účetní veškeré potřebné informace ihned k dispozici, což vám umožní pracovat rychleji a efektivněji. Toto řešení je ideální pro firmy, které spolupracují s interními i externími účetními.

jaké výhody získává účetní?

Díky našemu hostingovému řešení můžete snadno vést účetnictví pro libovolný počet firem. Každá firma je zcela izolována, což znamená, že každá firma má přístup pouze ke svým vlastním datům a informacím v účetnictví Pohoda. To zajišťuje bezpečnost a důvěrnost Vašich účetních záznamů.

JAK DLOUHO TRVÁ ZŘÍZENÍ HOSTINGU?

Po obdržení Vašeho souhlasu s cenovou nabídkou začneme okamžitě pracovat na přípravě a konfiguraci vašeho hostingového prostředí. Během pár dnů budete mít plně funkční hostingové řešení připravené k použití.

Potřebuji rozšířit software Pohoda o další modul. Jak na to?

Rozšíření modulu ekonomického systému Pohoda o další moduly, jako jsou například Tax, Pamica, GLX a dalších modulů, je jednoduché. Stačí nám dát vědět o Vašich potřebách a dle toho provedeme rozšíření hostingu.

JAK SE STÁT PARTNEREM HOME AT CLOUD?

Chcete-li se stát partnerem Home at Cloud, máme pro vás jednoduchý postup. Stačí se přihlásit do administrace Stormware, kde si nás můžete vybrat jako svého obchodního partnera. Tím získáte možnost využívat kompletně všechny naše služby.

MENU

Hosting POHODA

Datové centrum

Blog

Přihlášení

POPTÁVKA

FIRMA

O nás

Obchodní podmínky

KONTAKTY

TECHNICKÁ PODPORA